تم تولد

شما می توانید با استفاده از مداد شمعی های رنگا رنگ برای جشن تولد کودکتان گیفت های تولد متفاوتی بسازید و از این همین کاردستی ها تم تولد برای جشن تولد او درست کنید . به طور مثال اگر تم تولد کفشدوزک انتخاب کرده اید می توانید با مداد شمعی طرح کفشدوزک بسازید. 

خرید لیزر الکساندرایت

در هنگام خرید لیزر الکساندرایت دست دوم باید چند مورد مهم توجه داشت: در هنگام  خرید لیزر الکساندرایت دقت کنید که مانند iplها و لیزرهای دایود به تعداد شات کلی زده شده با دستگاه دقت کافی را داشته باشید زیرا نشان از میزان کارکرد دستگاه می باشد.

خرید لیزر دایود

در هنگام خرید لیزر دایود باید به یک سری نکات توجه نمود:  اولین مورد این است که هندپیس های لیزر دایود بیشتر از تعداد شاتی که توسط سازنده گارانتی شده است می باشد پس در هنگام خرید لیزر دایود توجه کنید اگر تعداد شات کلی کمتر از تعداد شات قید شده در گارانتی باشد دستگاه عمر بیشتری می کند.

دندانپزشک کودکان

وقتی به این فکر می کنیم که کودک خود را نزد دندانپزشک کودکان به صورت دوره ای برای چاپ دندان هایشان ببریم والدین سرگرم می شوند که نزد کدام دندانپزشک کودکان بروند که خوب باشد. 

ایمپلنت

ایمپلنت فوری یک نوع ایمپلنت است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به طور کل درمان با ایمپلنت راه حل بسیار مناسبی است برای جایگزین  دندان از دست رفته است  که امروزه مردم به آن توجه بسیار دارند.